Tuesday, January 10, 2012

who am i???


salam semua...

saya seorang perempuan yang berumur 29 tahun(belum masuk lagi sbenanye)...banyak melalui perkara pahit manis sepanjang 29 tahun ni..ape yang saya nak share kat sini adalah serba sedikit pasal diri saya dan lebih2 lagi sbenarnye nak share pasal masalah kesihatan perempuan yng perlu kita sedar dan ambil tahu...mula-mula nak crita dulu..saya ni kerja cekgu. dah tahun keenam pon..

saya cekgu ERT (ekonomi rumah tangga) kat SMK Badak,Bachok...menetap kat kubang krian kota bharu..dulu ngaja kat slangor pastu kawen g lah klantan..mula-mula dapat sekolah kat Gua Musang tapi disebabkan xberapa nak sihat dapatlah g skolah dekat skit ngan umah..walaupon xdapat kota bharu, bachok pon syukur dh...tu gambo bebudak masak lah tu...chef sangattttt..haha


No comments:

Post a Comment